среда, 14 февраля 2018 г.

Після кохання

Всім привіт!
   У мене сьогодні знову філософський настрій і робота така ж)
   Ось ми закохуємося і в душі розпускають квіти, співає і горить...закохана людина світиться від щастя! І ми любимо і думаємо що наше, таке сильне, всепоглинаюче кохання буде вічним... а ще ми чомусь думаємо, що його вистачить на двох... і не помічаємо що прийшов кінець відносинам. У кожного це відбувається по своєму: для когось це весна якої не було... бо ти просто не помічаєш, що взагалі навкруги. Для когось це дипресія, смуток, горе....
   Що ж залишається після кохання...в душі повне згарище і пустка, де навіть попелу немає... лише питання на які немає відповідей.


   Сторінку зробила для дуже дорогої мені людини, яку знаю дуже давно! Рік назад  вона приіхала до мене і я, знаючи людину більше 20 років її не впізнала... вона не жила- існувала.
  
 Так що ж залишається після? А ПІСЛЯ кохання не існує! Воно або є або немає. Бо навіть коли ми не навидим, сваримося чи злимося все рівно любимо! 
   Немає емоцій коли людина байдужа!!!
   Хочеться думати, що ви зрозумієте емоції, які мені хотілось передати.
   Фото обов`язково будуть кращі просто дуже хотілось показати сьогодні!
   P.s. Бусічка все буде добре!! Бо завжди залишається надія (зелений паросток) і крила!!! Крила завжди з нами! І я вірю прийде час і ти їх розправиш і злетиш!!!
   Всім щастя !

4 комментария:

  1. Надзвичайно глибокий зміст. Віра в краще дає людині наснагу до життя. Все буде добре...

    ОтветитьУдалить
  2. Іннуль яка незвичайна, сумна і водночас надихаюча сторінка. Так глибоко і точно передано словами і деталями сторінки почуття. А ще - ти оптиміст! Такою і залишайся.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Да я оптиміст ще той)))))) особливо вечорами...

      Удалить